Opgelet, op onze site verkopen wij alcoholische dranken.

Om door te gaan moet je je leeftijd verifiëren.


FAQ'S:

BESTELLINGEN:


Hoe lang bedraagt de levertijd van mijn bestelling?

Onze producten worden steeds op bestelling gemaakt of samengesteld. Hierdoor kan er soms wat vertraging ontstaan.

Wij proberen uw bestelling steeds binnen de 5 werkdagen na ontvangst van betaling te verzenden.


Kan ik mijn bestelling dezelfde dag nog ontvangen?

Dit is tot op heden nog niet mogelijk, wij doen steeds ons uiterste best om de leveringen zo vlug mogelijk te doen.


Is mijn product in voorraad?

Alle producten die zijn weergegeven zijn steeds in voorraad. Indien u grotere aantallen wenst te bestellen raden wij u aan om met ons contact op te nemen via info@conceptgifts.be.


Kan ik mijn persoonlijke- en ordergegevens van een vorige bestelling automatisch opnieuw gebruiken?

Dit is tot op heden nog niet mogelijk.


Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

Voor bestellingen onder de 40 euro bedragen deze € 4,99. Voor bestellingen vanaf 40 euro leveren wij gratis in heel België.


Kan ik meerdere producten in 1 bestelling bundelen?

Zeker en vast! Alle producten worden geleverd op hetzelfde moment en op hetzelfde adres.


Kan ik meerdere producten bestellen en deze laten leveren op verschillende adressen?

Via de webshop is dit niet mogelijk. Neem voor deze vraag gerust contact op met ons via info@conceptgifts.be.


Kan ik een specifieke bestelling doorgeven?

Zeker en vast! Vul uw specifieke vraag in bij de 'opmerkingen'.



BETALINGEN:


Welke betalingsmogelijkheden heb ik?

U kan steeds betalen aan de hand van een overschrijving. Houd er wel steeds rekening mee dat we de bestelling pas klaarmaken als de betaling verwerkt werd. Dit kan met andere woorden dus zorgen voor een langere leveringstijd.


Kan ik mijn bestelling achteraf of cash betalen?

Dit is tot op heden nog niet mogelijk. U kan wel steeds betalen aan de hand van een overschrijving. Houd er wel steeds rekening mee dat we de bestelling pas klaarmaken als de betaling verwerkt werd. Dit kan met andere woorden dus zorgen voor een langere leveringstijd.


Wat zijn de betalingsgegevens van Conceptgifts.be?

Onze bankgegevens zijn:

De Smet Jonas
BIC: ARSPBE22
IBAN: BE90 9734 0130 8232


Wat is jullie BTW- / ondernemingsnummer?

Ons ondernemingsnummer is 0761.553.334 en ons BTW-nummer is BTW BE07 6155 3334.


Hoe gebruik ik een kortingscode?

De kortingscode kan je invullen in je winkelmandje voordat je de betalingsmethode kiest. Vul je kortingscode in bij het vak 'Kortingscode' en klik nadien op 'Bevestigen'. Je kan maximum 1 kortingscode gebruiken per bestelling.


Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

Na het afronden van de bestelling krijg je jouw factuur per mail.


Kan ik mijn factuur nog aanpassen?

Ja dat kan. Neem hiervoor contact op met ons op info@conceptgifts.be



VERZENDINGEN & LEVERINGEN:


Moet ik verzendingskosten betalen?

Bij bestellingen onder de 40 euro betaalt u € 4,99 verzendingskosten. Alle bestellingen boven de 40 euro worden gratis geleverd in heel Vlaanderen.


Hoe lang bedraagt de leveringstijd van mijn bestelling?

Vanaf we de betaling van jouw bestelling ontvangen hebben starten wij onmiddellijk met de bestelling verzendklaar te maken. We verzenden gemiddeld binnen de 3-4 werkdagen.


Is mijn bestelling al verzonden?

We nemen steeds contact op met u wanneer we het pakketje zouden verzenden of leveren. Laat dus bij de bestelling van uw pakje zeker uw telefoonnummer en e-mailadres na. We gebruiken uw gegevens uitsluitend voor uw bestelling.


Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Dit hangt af van welke bestelling u plaatste. Wij werken samen met Bpost maar brengen ook zelf onze bestellingen graag rond. Op die manier leren we onze klanten wat beter kennen en kunnen we uw bestelling persoonlijk overhandigen.


RETOURNEREN:


Kan ik mijn bestelling retourneren?

Aangezien uw bestelling persoonlijk voor u gemaakt is, is dit helaas niet mogelijk. Enkel producten die niet gepersonaliseerd zijn, kunnen binnen de 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Neem vooraf steeds eventjes contact op met ons via info@conceptgifts.be. Indien uw gepersonaliseerd product ernstige gebreken of fouten vertoont, vragen wij u om ook contact op te nemen met ons via info@conceptgifts.be. Zo kunnen we samen kijken hoe we dit kunnen oplossen!



SERVICE & CONTACT:


Hoe kan ik de klantendienst bereiken?

U kan steeds een mailtje sturen naar info@conceptgifts.be.


Ik had graag een inlichting gewenst, waar kan ik terecht?

U kan steeds een mailtje sturen naar info@conceptgifts.be of het contactformulier op de website invullen.


Kan ik de klantendienst telefonisch contacteren?

Neen, dit is helaas niet mogelijk. Om u als klant het beste antwoord te kunnen geven, vragen wij u alle opmerkingen, vragen of andere zaken per mail te verzenden. Dit kan via info@conceptgifts.be.